• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Tesis de Maestría
    • Maestría en Ingeniería Industrial
    • Search
    •   DSpace Home
    • Tesis de Maestría
    • Maestría en Ingeniería Industrial
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Procedimiento para la medición y mejora de la satisfacción del cliente en la División Territorial ETECSA Holguín 

    Sánchez Castro, Darquiris (Universidad de Holguín, Facultad de Ciencias Empresariales y Administración, Departamento de Ingeniería Industrial, 2016)
    Conocer la opinión de sus clientes es fundamental para toda organización que pretenda ser exitosa. Medir la satisfacción de sus clientes, además de ser un requisito del capítulo 9.1.2 “Satisfacción del cliente” de la norma ...

    Director de la Biblioteca: Dr.C. Carlos Rafael Batista Matamoros

    Portal de la Biblioteca
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorSánchez Castro, Darquiris (1)Subject
    CALIDAD DEL SERVICIO (1)
    DESEMPEÑO ORGANIZACIONAL (1)
    DIRECCION DE EMPRESAS (1)
    GESTION DE LA CALIDAD (1)INDUSTRIAS DE SERVICIOS (1)
    SATISFACCION DEL CLIENTE (1)
    SERVICIOS PUBLICOS (1)TELECOMUNICACIONES (1)... View MoreDate Issued
    2016 (1)
    Has File(s)
    Yes (1)

    Director de la Biblioteca: Dr.C. Carlos Rafael Batista Matamoros

    Portal de la Biblioteca
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV